11 december 2019: Urban Industrial koopt bedrijfspand in Den Haag

Amsterdam, 11 december 2019

Urban Industrial koopt bedrijfspand in Den Haag

Urban Industrial heeft eind november het bedrijfspand aan de Zichtenburglaan 1-10 in Den Haag gekocht van eenparticuliere belegger.

Het object is strategisch gelegen op industrieterrein ‘Zichtenburg- Kerketuinen- Dekkerhoek’ in Den Haag, een gebied dat vanwege de goede ligging, goede bereikbaarheid (N211/ A4) en de variatie aan bedrijven binnen de lange termijnstrategie van Urban Industrial past. UrbanIndustrial heeft dan ook meerdere bedrijfsobjecten in dit gebied, waaronder de Kerketuinenweg 36 en de Zilverstraat 140, in eigendom.

Het bedrijfspand is ruim 4’500 m² groot, beschikt over 54 parkeerplaatsen en is momenteel volledig en langdurig verhuurd, het object is hiermee een goede aanvulling op de bestaande portefeuille vanUrban Industrial. Urban Industrial investeert in en verstrekt financieringen op industrieel vastgoed in Nederland. De totale portefeuille heeft inmiddels eenwaarde van ruim 500 miljoen. Recent werden ook objecten gekocht in Nieuwegein,Rotterdam en Schiedam.

Urban Industrial werd bij deze aankoop geadviseerd door DLA.