15 november 2018: Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Rotterdam

Amsterdam, 15 november 2018,Amsterdam

Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Rotterdam.

Urban Industrial heeft eind november de bedrijfsruimte gekocht gelegen aan de Bovenstraat 224 in Rotterdam ten behoeve van haar lange termijnstrategie. Verkoper was een joint venture tussen Angelo Gordon en Cairn Real Estate.

Het object heeft een vvo van ca 5.597 m2 en is volledig verhuurd aan 3 huurders, waarvan Pontmeyer de grootste is. Het is gelegen direct langs de A16 in de nabijheid van woonboulevard Stadionweg dat onderdeel uitmaakt van Feijenoord City.

Urban Industrial investeert in en verstrekt financieringen op industrieel vastgoed in Nederland.Gezien de focus op de Randstad passen onderhavige aankopen uitstekend in de lange termijnstrategie. De totale portefeuille heeft inmiddels een waarde van ca. EUR 425 miljoen.

Urban Industrial werd in deze aankoop geadviseerd door Houthoff en verkoper door Osborne Clarke.