17 december 2018: Urban Industrial koopt bedrijfsobject aan in Haarlem

Amsterdam, 18 december 2018

Urban Industrial koopt bedrijfsobject aan in Haarlem.

Urban Industrial heeft recent het bedrijfspand aan de Pieter Goedkoopweg 2 in Haarlem aangekocht van particuliere beleggers. Het object, bestaande uit ca. 5.600 vierkante meter verhuurbaar vloeroppervlak, is volledig en meerjarig verhuurd aan een toonaangevende distributeur van werktuigbouwkundige componenten en toebehoren. Het object beschikt over een ruim buitenterrein van ca. 2.500 vierkante meter.

Het object is strategisch gelegen op bedrijventerrein Waarderpolder, het grootste bedrijventerrein van Haarlem. Met deze aankoop verstevigt Urban Industrial haar positie in Haarlem, waar zij ook het bedrijfsverzamelcomplex aan de Pieter Goedkoopweg 20-44 in eigendom heeft.

Met deze, en andere recente aankopen, komt de waarde van de totale portefeuille op bijna EUR 500 miljoen.
Urban Industrial werd in deze aankoop geadviseerd door DLA Piper en Sikkel Real Estate.