25 september 2018: Urban Industrial koopt bedrijfspand aan de Stekkenbergweg 5-7 & Schepenbergweg 19-21 in Amsterdam.

Amsterdam, 25 september 2018

Urban Industrial, investeerder in en financier van industrieel vastgoed in Nederland, heeft het bedrijfspand aan de Stekkenbergweg 5-7 & Schepenbergweg 19-21 gekocht van een particuliere investeerder. Het bedrijfspand heeft een oppervlakte van ruim 1.750 vierkante meter en is momenteel volledig verhuurd aan drie huurders.

Gezien de goede locatie in Amsterdam Zuid Oost past het pand uitstekend binnen de lange termijn strategie. Urban Industrial heeft in dit gebied meerdere panden in eigendom, waaronder de bedrijfsparken Amstel Gateway en Trade Park Zuid Oost, en ziet dit als een strategische locatie gezien de goede bereikbaarheid en de diversiteit aan bedrijven.

De bestaande portefeuille heeft inmiddels een waarde van meer dan EUR 400 miljoen. Urban Industrial werd in deze aankoop geadviseerd door DLA Piper.