30 april 2019: Urban Industrial koopt bedrijfsruimten in Rotterdam

Amsterdam, 30 april 2019

Urban Industrial koopt bedrijfsruimten in Rotterdam.

Urban Industrial heeft recentelijk twee bedrijfsobjecten in Rotterdam aangekocht.

Urban Industrial heeft eind januari de bedrijfsruimte gekocht gelegen aan de Hongkongstraat 50-52 en meer recent het bedrijfsobject aan de Caïrostraat 1-5 in Rotterdam. Beide objecten zijn strategisch gelegen op het industrieterrein ‘Rotterdam Noord West’. Vanwege o.a. de goede bereikbaarheid (A13) en de goede mix aan licht-industriële en logistieke objecten, ziet Urban Industrial dit als een strategische locatie. Urban Industrial heeft dan ook meerdere objecten in eigendom in dit gebied.

De Caïrostraat 1-5, een single tenant object van ca. 4’450 m2, is langdurig verhuurd. Aan de Hongkongstraat 50-52 is een van de twee bedrijfshallen van ca.500 m2 langjarig verhuurd.

Urban Industrial investeert in en verstrekt financieringen op industrieel vastgoed inNederland. Gezien de focus op de Randstad passen onderhavige aankopen uitstekend in de lange termijnstrategie. De totale portefeuille heeft inmiddels een waarde van ruim 450 miljoen.

Urban Industrial werd in deze aankopen geadviseerd door Houthoff.