7 mei 2019: Urban Industrial koopt bedrijfsobject aan in Rotterdam

Amsterdam, 7 mei 2019

Urban Industrial koopt  bedrijfsobject aan in Rotterdam.

Urban Industrial, investeerder in en financier van indust

Urban Industrial, investeerder in en financier van industrieel vastgoed in Nederland, heeft begin mei de bedrijfsruimte aan de Anthonetta Kuijlstraat 4 in Rotterdam aangekocht voor haar lange-termijn strategie. Het bedrijfspand is in 2002 gebouwd, heeft ca. 740 vierkante meter verhuurbaar vloeroppervlak en is volledig verhuurd een één gebruiker.

De bedrijfsruimte is gelegen op het industrieterrein ‘Prinsenland’, een terrein met voornamelijk kleinschalige industrie, gelegen ten noordoosten van het centrum van Rotterdam. In dit strategisch gelegen gebied heeft Urban Industrial onder andere ook de Anthonettta Kuijlstraat 32-50 en Handelscentrum Alexander in eigendom. Met deze en andere recente aankopen komt de waarde van de portefeuille boven de EUR 450 miljoen.

De Mik Bedrijfshuisvesting uit Rotterdam adviseerde de verkoper bij deze transactie. Urban Industrial werd in deze aankopen geadviseerd door Houthoff.