30 mei 2016: JOEP CUPPEN VERSTERKT TEAM URBAN INDUSTRIAL

Amsterdam, 30 mei 2016

Joep Cuppen verstrekt team Urban Industrial

Per 1 mei heeft Joep Cuppen (1976) het team van Urban Industrial verder versterkt. Joep heeft geruime ervaring opgedaan bij ABN AMRO MeesPierson en Cairn Real Estate onder andere als fundmanager van een Nederlands logistiek en light industrial vastgoedfonds waar hij voornamelijk verantwoordelijk is geweest voor de commerciële prestaties van dit vastgoedfonds. In zijn nieuwe rol als portfolio manager zal hij verantwoordelijk zijn voor verdere optimalisatie van de portefeuille en betrokken zijn bij de verdere groei van Urban Industrial.

Jan Brouns (managing partner Urban Industrial): “Met de komst van Joep kunnen wij het team van Urban Industrial verder professionaliseren. Joep heeft jarenlange commerciële ervaring in het light industrial segment waardoor zijn profiel perfect aansluit bij de groeiambities van Urban Industrial.”

Arthur Verkerk (managing partner Urban Industrial): “Urban Industrial maakt momenteel een sterke groei door, welke wij door de komst van Joep verder kunnen faciliteren. Wij zijn verheugd met zijn komst”

Over Urban Industrial

Urban Industrial is een recent opgericht beleggingsfonds dat wordt gemanaged door Jan Brouns en Arthur Verkerk in samenwerking met Aevitas Property Partners. Aevitas investeert pensioengelden in vastgoed voor één van de grootste pensioenfondsen van de VS. Urban Industrial richt zich op industrieel en logistiek vastgoed in de Randstad en met de aanwezige financiële slagkracht en de relevante markt- en productkennis gaat Urban Industrial lange termijn relaties met klanten aan, zoals investeerders, ontwikkelaars, eigenaar-gebruikers, huurders en bancaire instellingen. De strategie bestaat uit drie onderdelen: