21 maart 2016: LAURIEN OUDESLUYS IN DIENST BIJ URBAN INDUSTRIAL

Amsterdam, 21 maart 2016

Laurien Oudesluys in dienst bij Urban Industrial

Laurien Oudesluys is per maart 2016 in dienst getreden bij Urban Industrial. Het recent opgerichte beleggingsfonds, dat investeert in industrieel vastgoed en in het zelfde segment financieringen verstrekt, wordt gemanaged door Jan Brouns en Arthur Verkerk.

Momenteel bestaat het team van Urban Industrial uit zes mensen en op korte termijn wordt een verdere uitbreiding van het team voorzien. Laurien (1987) heeft hiervoor als data analist gewerkt bij Croon Elektrotechniek B.V. Ze zal als Asset Manager in dienst treden en zal daarmee het aanspreekpunt zijn voor de huurders.

Door de recent aangekochte objecten is uitbreiding van het team gewenst. Dit onderstreept de ambitie van Urban Industrial om een dominantie positie binnen het industrieel logistieke segment van het vastgoed te realiseren.