November 2019: Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Velsen-Noord

Amsterdam, November 2019

Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Velsen-Noord.

Urban Industrial, investeerder in en financier van industrieel vastgoed in Nederland met een portefeuille van ruim EUR500 miljoen, heeft de bedrijfsruimte aan de Witte Hekweg 3 in Velsen Noord gekocht van een particuliere belegger.

Het bedrijfspand is strategisch gelegen op bedrijventerrein IJmond tegenover het terrein van Tata Steel en is goed bereikbaar middels de A22. Het pand heeft een verhuurbaar vloeroppervlak van ca. 5’100 vierkante meter en ca. 3’000 vierkante meter buitenterrein. Urban Industrial is op het moment van koop een nieuw en langjarig huurcontract overeengekomen met de zittende huurder, welke actief is in de metaalbewerkingsindustrie.

Urban Industrial werd in deze aankopen geadviseerd door DLA.