Oktober 2019: Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Breukelen

Amsterdam, oktober 2019

Urban Industrial koopt bedrijfsruimte in Breukelen

Urban Industrial heeft eind september de bedrijfsruimte aan de Keulschevaart 24-52 in Breukelen gekocht van een particuliere belegger ten behoeve van haar lange termijnstrategie. De bedrijfsruimte is uitstekend gelegen op een zichtlocatie aan de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Mede door de strategische ligging is dit een goede aanvulling op de bestaande portefeuille waarmee Urban Industrial beter in staat is een grote variatie in locaties en huurprijzen aan te bieden aan gebruikers.

Het betreft een bedrijfspand bestaande uit 16 units met een totaal verhuurbaar oppervlak van ca. 14’000 m2. Ondanks dat het object volledig leeg is aangekocht, heeft Urban Industrial direct een gedeelte weten te verhuren.

Urban Industrial investeert in en verstrekt financieringen op industrieel vastgoed in Nederland. De totale portefeuille heeft inmiddels een waarde van ruim 500 miljoen.

Urban Industrial werd bij deze aankoop geadviseerd door DLA Piper. Verkoper is geadviseerd door Kures RealEstate.