RICHARD BALTUS NIEUWE CFO URBAN INDUSTRIAL

Amsterdam, 13 juli 2017

Richard Baltus nieuwe CFO Urban Industrial

Per 1 juli jl. is Richard Baltus aangesteld als CFO van Urban Industrial (UI).

Naast de oprichters Jan Brouns en Arthur Verkerk is Richard de derde partner binnen UI.UI richt zich op het investeren in en financieren van industrieel vastgoed. De vastgoedportefeuille is in nog geen twee jaar uitgegroeid tot een volume van meer dan EUR 210 mln. en de lening portefeuille bedraagt circa EUR 25 mln.

Richard was de afgelopen negen jaar managing director bij Timeless Investments B.V. Daarvoor was Richard achtereenvolgens werkzaam bij Arthur Andersen en Honeywell in diverse financiële functies. Binnen UI wordt Richard niet alleen verantwoordelijk voor finance, reporting en backoffice maar ook voor verdere business development.

Jan Brouns (partner UI)“Met de komst van Richard zijn we goed gepositioneerd om onze sterke groei die we de afgelopen twee jaar doorgemaakt hebben niet alleen door te zetten, maar ook verder te versnellen.”

Arthur Verkerk (partner UI): “Wij zijn blij met onze nieuwe partner, want de kennis en ervaring die Richard meebrengt is waardevol voor UI en de verdere ontwikkeling van de portefeuille en ons team.”