11 mei 2017

Bubble Post focust in de havenstad op gekoeld transport met partners zoals Bidfood (vroegere Deli XL), en Leen Menken. Goederen en pakjes worden verzameld en gebundeld aan de rand van de stad terwijl Bubble Post’s intelligente software de meest efficiënte routes inplant. Cargofietsen, elektrische voertuigen en koelwagens op CNG voorzien het transport naar het centrum van Rotterdam.

Urban Industrial (‘UI’) investeert in en financiert industrieel vastgoed en heeft in een korte periode een portefeuille opgebouwd van meer dan EUR 200 miljoen met meer dan 350 huurders. In december 2016 heeft UI de GHM van de Gemeente Rotterdam gekocht met het oogpunt de GHM te ontwikkelen tot een moderne foodmarket.

Jan Brouns (CEO Urban Industrial): “Wij zijn verheugd met Bubble Post als nieuwe huurder op de GHM. Dit innovatieve en sympathieke bedrijf past goed op de markt en binnen onze filosofie, namelijk dat wij onze (food gerelateerde) huurders met ‘shared services’ willen faciliteren in hun bedrijfsvoering”.

Marc Morioux (CEO Bubble Post): “Onze aanwezigheid op de GHM, tussen de potentiële klanten, geeft ons een goede start en de perfecte mogelijkheid samen te werken aan de ecologische toekomst van de stad”.

Het innovatieve stadsdistributie bedrijf zorgt letterlijk voor een verademing in de Rotterdamse binnenstad.

Laaste Berichten