16 januari 2018: URBAN INDUSTRIAL KOOPT BEDRIJFSPAND AAN DE STEKKENBERGWEG 8 IN AMSTERDAM

Amsterdam, 16 januari 2018

Urban Industrial koopt een bedrijfspand aan de Stekkenbergweg 8 in Amsterdam

Urban Industrial (“UI”) heeft onlangs het bedrijfsobject gelegen aan de Stekkenbergweg 8 in Amsterdam Zuid Oost aangekocht. Het object bestaat uit ca. 800 vierkante meter verhuurbaar vloeroppervlakte en is momenteel volledig verhuurd aan één gebruiker.

UI, financier van en investeerder in industrieel vastgoed in Nederland, is eigenaar van meerdere objecten in Amsterdam Zuid Oost, waaronder ook de naastgelegen unit aan de Stekkenbergweg 6. De totale portefeuille heeft een waarde van meer dan EUR 250 miljoen.

Urban Industrial werd in deze transactie geadviseerd door DLA Piper.