12 januari 2018: URBAN INDUSTRIAL KOOPT BEDRIJFSPAND AAN DE KEIENBERGWEG 52 IN AMSTERDAM

Amsterdam, 12 januari 2018

Urban Industrial koopt een bedrijfspand aan de Keienbergweg 52 in Amsterdam

Urban Industrial (“UI”), investeerder in en financier van industrieel vastgoed, heeft recent het bedrijfsobject gelegen aan de Keienbergweg 52 in Amsterdam aangekocht van een particulier.

Het pand is gelegen op Amstel III Amsterdam Zuidoost, wat mede gezien de goede ligging, bereikbaarheid en diversiteit aan bedrijven als strategische locatie wordt gezien. In dit gebied heeft UI meerdere objecten in haar portefeuille. De totale portefeuille van UI heeft inmiddels een waarde van meer dan EUR 250 miljoen.

Het pand bestaat uit 685 vierkante meter verhuurbaar vloeroppervlakte en beschikt over een ruim buitenterrein. Het geheel is leeg aangekocht en zal na een kleinschalige renovatie te huur worden aangeboden.

Urban Industrial werd in deze transactie geadviseerd door DLA Piper. Verkoper werd geadviseerd door Broersma Bedrijfsmakelaardij B.V.