URBAN INDUSTRIAL VERWERFT TWEEDE OBJECT OP DE SCHURENBERGWEG IN AMSTERDAM

Amsterdam, 8 februari 2016

Urban Industrial verwerft tweede object op de Schurenbergweg in Amsterdam

Urban Industrial, het onlangs door Jan Brouns en Arthur Verkerk opgerichte industrieel vastgoed platform, heeft de Schurenbergweg 12-14 in Amsterdam gekocht van Citadel Enterprises. Het object is circa 1.900 m2 groot en heeft veel buitenruimte. De huurder is ALC Schadeherstel Hoofddorp B.V. Deze acquisitie volgt kort op de aankoop van de Schurenbergweg 5-9 en past goed binnen de strategie van Urban Industrial.

Urban Industrial richt zich binnen het industriële en logistieke vastgoedsegment op:

Ter invulling van deze strategie verwacht Urban Industrial op korte termijn meer acquisities van objecten en verstrekte vastgoed leningen bekend te kunnen maken, alsmede de daaraan verbonden uitbreiding van personeel.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de directie; drs. J.P.T. Brouns MSRE MRICS of A.D.C. Verkerk, telefoon: 020-3331405 of ui@urbanindustrial.nl.