10 mei 2016: URBAN INDUSTRIAL KOOPT BEDRIJFSHALLEN IN HAARLEM

Amsterdam, 10 mei 2016

Urban Industrial koopt bedrijfshallen in Haarlem

Urban Industrial, het recent opgerichte platform dat investeert in industrieel vastgoed en in hetzelfde segment financieringen verstrekt, heeft middels verwerving van een bedrijfsverzamelgebouw te Haarlem de vastgoedportefeuille verder uitgebreid.

Het onlangs verworven complex ligt aan de Pieter Goedkoopweg 20-44 te Haarlem, is circa 8.000 m2 groot en heeft meerdere huurders. Het betreft een strategische locatie op bedrijventerrein Waarderpolder.

De verkoper in deze transactie was MN (namens een van haar opdrachtgevers) en die werd geadviseerd door Colliers International. Urban Industrial werd geadviseerd door JLL, juridisch door DLA Piper en technisch door CVO.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de directie; drs. J.P.T. Brouns MSRE MRICS of A.D.C. Verkerk, telefoon: 020-3331405 of ui@urbanindustrial.nl.