URBAN INDUSTRIAL KOOPT BEDRIJFSPAND AAN DE CORKSTRAAT 11 IN ROTTERDAM

Amsterdam, 13 december 2017

Urban Industrial koopt een bedrijfspand aan de Corkstraat 11 in Rotterdam.

Onlangs heeft Urban Industrial (“UI”), financier van en investeerder in industrieel vastgoed in Nederland, de Corkstraat 11 in Rotterdam aangekocht voor haar lange-termijn strategie. Inmiddels heeft de totale portefeuille een waarde van meer dan EUR 240 miljoen.

Het object heeft een verhuurbaar vloeroppervlakte van ca. 5.000 vierkante meter en is momenteel volledig en langjarig verhuurd aan één gebruiker. Op dit industrieterrein te Rotterdam heeft UI meerdere objecten in haar portefeuille, waaronder de Groothandelsmarkt. UI ziet het gebied als een strategische locatie mede gezien de goede ligging, bereikbaarheid en diversiteit aan bedrijven.

Urban Industrial werd in deze transactie geadviseerd door Houthoff.