15 augustus 2018: Urban Industrial koopt bedrijfspand aan de Klokkenbergweg 13-15 in Amsterdam

Amsterdam, 15 augustus 2018

Urban Industrial koopt bedrijfspand aan de Klokkenbergweg 13-15 in Amsterdam.

Urban Industrial, investeerder in en financier van industrieel vastgoed in Nederland, heeft onlangs het bedrijfspand gelegen aan de Klokkenbergweg 13-15 in Amsterdam aangekocht voor haar lange-termijn strategie. Het pand is strategisch gelegen op de ‘autoboulevard’ in Amsterdam Zuid Oost en is direct zichtbaar vanaf de A2. Het pand, met een verhuurbaar oppervlakte van bijna 4.200 m2, is volledig en langdurig verhuurd aan een autodealer.

Urban Industrial heeft meerdere objecten in Amsterdam Zuid Oost in eigendom, waaronder Trade Park Zuid Oost en het recent aangekochte bedrijvenpark Amstel Gateway. Mede gezien de goede ligging, de uitstekende bereikbaarheid en gezien de grote diversiteit aan bedrijven in dit gebied, wordt dit gezien als strategische locatie. De bestaande portefeuille heeft inmiddels een waarde van circa EUR 400 miljoen.

Urban Industrial werd in deze aankoop geadviseerd door DLA Piper en Bicker Vastgoed B.V. Verkoper, een private belegger, is door Van Dijk & Ten Cate Vastgoedadviseurs B.V. geadviseerd.